ליצמן: לא נתמוך בתקציב בלי חוק גיוס

איתי גדסי No Comments on ליצמן: לא נתמוך בתקציב בלי חוק גיוס

משבר בקואליציה: אל מול איומי סיעת כולנו כי בלא העברת התקציב הממשלה תופל, סגן השר ליצמן אומר היום: "לא נעביר את התקציב בלא חוק גיוס; כך הורו לנו רבותינו" | ומה אומרים סיעות הבית?

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, במליאת הכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משבר קואליציוני סביב התקציב וחוק הגיוס. סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אומר כי סיעתו לא תתמוך בתקציב המדינה ללא העברת חוק הגיוס. "לא נתמוך בתקציב עד שלא יעבור חוק הגיוס לבני הישיבות" אמר ליצמן והסביר: "אלו ההוראות שקיבלנו מכל הרבנים של מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל" את הדברים אמר בריאיון לגל"צ.

מנגד, סיעתו של שר האוצר משה כחלון, כולנו, מאיימת בהליכה לבחירות. ח"כ מירב בן ארי אמרה בריאיון לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "לא נעביר את חוק הגיוס החטף ובלי דיון מהותי. ככה לא מנהלים מדינה".

שרת המשפטים איילת שקד התייחסה אף היא למשבר ומדבריה נשמע היה כי המשבר פתיר. "זהו משבר שכל אחד הולך ומושך לכיוון שלו. האינטרס של המפלגות הוא לא ללכת לבחירות והאינטרס של המדינה גם כן הוא לא ללכת לבחירות כל שנתיים שלוש. יש תהליכים במשרדים שלוקחים זמן וצריך לסיים אותם".

שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה: "ראינו בסוף השבוע את הכותרות ושמענו את איומי הבחירות של חלק מהשותפים שלנו לקואליציה. אני אומרת כאן לכל חברינו לקואליציה: אני יודעת שראש הממשלה לא רוצה בחירות אבל אם תכפו עלינו בחירות אני אומרת לכם – יש רק מפלגה אחת בקואליציה שאין לה כל סיבה לחשוש מבחירות. קוראים לה הליכוד".

לדברי השרה רגב: "אנחנו מקבלים אמון גבוה מאוד מהציבור ולכן לא יועילו לחצים מדומים נגדנו".



0 תגובות